Gr. 1

Zdalne nauczanie – poniedziałek 1.06.2020

Happy Children’s Day!  Kochani wszystkiego najlepszego z okazji Wasze Dzisiejszego Święta.

Dzisiaj zaśpiewamy piosenkę o kolorowej tęczy. Czy wiecie z jakich kolorów układa się tęcza? Posłuchajcie piosenki.  Proszę rodziców o włączenie linka :https://www.youtube.com/watch?v=SLZcWGQQsmg

Wysłuchajcie  piosenkę kilka razy, a następnie  wykonajcie zadania na karcie pracy. Proszę rodziców o otworzenie załącznika „tęcza”

Pokolorujcie tęczę na kolory i w takiej kolejności w jakiej zostały przedstawione w piosence. Zacznijcie od paska tęczy, który znajduję się na samej górze.

Hava a goodtime!

Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 3.06.2020

Hello everyone!

Dzisiaj na początek zaśpiewamy piosnkę, w której będziecie mogli pokazać swoje uczucia. Proszę rodziców o włączenie następującego  linka do piosenki : https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

Was kochani poproszę o naśladowanie czynności przedstawionych w  piosence i i próbujcie przy tym ją śpiewać. Piosenka jest wesoła i rytmiczna, więc na pewno będzie Wam miło ją śpiewać . Powtarzajcie ją sobie codziennie, aby jak najwięcej słów z niej zapamiętać.

Zapamiętajcie z niej słówka: happy [hapi], angry [engri] , scared [skerd], sleepy[slipi]

Gdy już zaśpiewacie piosenkę  proszę rodziców o otworzenie karty pracy załącznik „miny” ,a Was abyście dorysowali odpowiednie miny do wskazanych słów. Dorysujcie także brakujące części twarzy.

Enjoy!

Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 25.05.2020

Hello children! Witajcie!

Dzisiaj na początek posłuchajcie piosenki o czterech małych ptaszkach „ Fourlittlebirds”.
Proszę rodziców o włączenie ścieżki 27.

Test piosenki

Four little birds sitting in a tree
One red bird
Says ‘play with me!

Three  little birds sitting in a tree
One yellow bird
Says ‘play with me!

Two little birds sitting in a tree
One bluebird
Says ‘play with me!

One  little bird sitting in a tree
One green bird
Says ‘play with me!

No little birds sitting in a tree
Now all the little birds are playong with me
Yipee!

Proszę teraz rodziców o otworzenie karty pracy (załącznik ptaszki) . Drogie dzieci proszę wskazujcie po kolei ptaszki i liczcie je głośno po angielsku. Teraz poprawcie skrzydełka wszystkich ptaszków i zobaczcie jakich kolorów musicie użyć aby je pokolorować. Potrzebujecie czterech kredek. Wiecie jakich kolorów? red, yellow, blue , green – czerwony, żółty, niebieski, zielony. Proszę pokolorujcie ptaszki odpowiednimi kolorami.   Kiedy skończycie pracę proszę zaśpiewajcie piosenkę jeszcze raz i wskazujcie na kolorowe ptaszki.

Have a nice time!
Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 27.05.2020

Good morningchildren !

Na początku przypomnijcie sobie piosenkę z ostatnich zajęć „Fourlittlebirds” , liczcie przy śpiewaniu głośno do czterech.

Teraz poproszę rodziców o otworzenie karty pracy (załącznik policz). Proszę popatrzcie na obrazek. Odszukajcie i policzcie każde ze zwierzątek. Następnie pokolorujcie je według własnego pomysłu. Proszę abyście przy wyborze koloru kredki mówili jej kolor po angielsku. Kiedy skończycie kolorować połączcie zwierzątka z odpowiednią liczba, która wskazuje ich ilość.

Havefun!
Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 18.05.2020

Good morningchildren!

Let’s start! Dzisiaj posłuchamy historyjki o czterech śpiących zwierzątkach. Usiądźcie wygodnie, rodziców poproszę o otworzenie załącznika (bedtime) i posłuchajcie. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 26.

Mam nadzieję, że podobała Wam się historyjka. Proszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał łóżka)

Teraz  pokolorujcie zwierzątka na karcie pracy  zgodnie z ich kolorami z historyjki. Następnie doprowadźcie zmęczonego kotka, smoka, ptaszka i pieska do ich łóżeczek.

Kiedy będziecie rysować linię łączącą zwierzątko z łóżeczkiem mówcie po angielsku :

Catistired [kat ystajed] – kot jest zmęczony. Dexistire [dexystajed]- dex jest zmęczony , birdistired[ berdystajed] ptaszek jest zmęczony, dog istired [ dog ystajed]- pies jest zmęczony.

Enjoy!
Bawcie się dobrze!
Pozdrawiam serdecznie

Zdalne nauczanie – poniedziałek 21.05.2020

Hello Everyone!
Witajcie kochani!

Na początku przypomnijmy sobie piosenkę o naszych zwierzątkach „AnimalNoises song”. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 24.

A teraz proszę wykonajcie zadania na karcie pracy. Proszę rodziców o otworzenie załącznika (sen).

Chciałabym abyście wskazywali zwierzątka , które są zmęczone i mówili wtedy słówko „tired” [tajed]. Pokolorujcie zwierzaki, które wskazaliście na kolor red- czerwony, a pozostałe na blue [ blu].

Po skończeniu pracy proszę narysujcie na kartce z bloku rysunkowego  śpiące zwierzątko np. a tired dog – zmęczonego psa albo a tiredcat  – zmęczonego kota.

Proszę rodziców jeżeli istnieje taka możliwość o przesłanie na mojego maila  wykonywanych przez dzieci prac.

Have a nice time!
Miłej pracy!
Pozdrawiam


Zdalne nauczanie  – poniedziałek 11.05.2020

Hello children! Witajcie dzieciaki

Dzisiejsze zajęcia zaczniemy od piosenki o zwierzątkach i dowiecie się jaki dźwięki one wydają.
W piosence pojawią  się cztery zwierzątka:

a dog [e dog], a cat [e kat],a bird [e berd], a rabbit [e rabit]

Proszę rodziców o włączenie ścieżki 24

Tekst piosenki

It’s a dog! it’s a dog!
Woof! Woof! Woof!
It’s a dog!

It’s a cat!it’s a cat!
Miaow, miaow!
It’s a cat!

It’s a bird! It’s a bird!
Tweet, tweet,tweet!
It’s a bird!

It’s a rabbit!it’s a rabbit!
Munch, munch, munch
It’s a rabbit!

Woof,miaow,tweet munch!
Woof, miaow, tweet munch!
Proszę rodziców o otwarciekarty pracy (zał pies)

Moi drodzy popatrzcie na obrazek przedstawiający ukryte zwierzątka z piosenki. Odszukajcie je wszystkie i połączcie z obrazkami na dole strony. Podczas łączenia mówcie po angielsku ich nazwy.

Havefun! Bawcie się dobrze
Pozdrawiam
Emila Andrzejczak


Zdalne nauczanie – środa 13.05.2020

Hello everyone!

Przypomnijmy sobie piosenkę o zwierzątkach „Animalnoises ”. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 24. Do dzisiejszej karty pracy będą Wam potrzebne kolorowe kredki.

Proszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał kot). Waszym zadaniem jest połączenia zwierzątek w pary. Pokolorujcie proszę zwierzątka według następujących wskazówek: a dog – brown {e dog brałn] pies –brązowy,acat- orange [e kat orindż] kot -pomarańczowy , a birdyellow [ e berdjeloł] ptaszek zółty, a rabbitblue [e rabitblu] króliczek – niebieski

Have a goodtime!
Miłej zabawy
Pozdrawiam
Emilia A.


Zdalne nauczanie – poniedziałek 4.05.2020

Hello children!

Dzisiaj na początek przypomnimy sobie piosenkę o ulubionym jedzeniu „ My favourite food”. Proszę rodziców o włączenia ścieżki nr 13  oraz otworzenie karty pracy załącznik „ dopasuj”

Kochane dzieciaki proszę popatrzcie na kartę pracy i wskazujcie przedstawione tak jedzenie oraz mówcie ich nazwy po angielsku :

sandwicch [sandłicz} kanapka
banana – [banana] banan
juice []dżus] sok
biscuit [ biskyt] ciastko

Następnie dopasujcie obrazki do tych,  które mama przygotowała na  talerzach.

Teraz proszę  pokolorujcie obrazki sandwich  on brown and green, banana on yellow, biscuits on orange and brown, juice on orange.

Have a nice time !
Życzę miłej zabawy !

Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 6.05.2020

Hello everyone!

Zacznijmy dzisiejsze zajęcia od zaśpiewania piosenki o czterech pysznych ciasteczkach. Pamiętacie ? Proszę rodziców o włączenie ścieżki 16.

Dzisiaj kończymy już nasze zajęcia które były poświęcone jedzeniu. Chciałabym abyście wykonując zadanie na karcie pracy zapamiętali nazwy produktów. Proszę rodziców  o otworzenie załącznika „Pary”.

Wskazujcie proszę na określone obrazki i mówcie przy tym I likesandwiczh [Aj lajksandłicz], I like banana [Aj lajk banana], I likejiuce [Aj lajkdżus] I likebiscuit[ Aj lajkbiskyt]

Następnie połączcie obrazki w pary i pokolorujcie obrazek.

Have a goodtime!
Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 27.04.2020

Hello children!
Dzisiaj posłuchamy i zaśpiewamy piosenkę o czterech pysznych ciasteczkach” Fouryummybiscuits”
Proszę rodziców o  włączenie ścieżki 16 oraz otworzenie karty pracy (zał ciasteczka)

Test piosenki:

Fourbiscuits on a plate
Four biscuits ona plate
Dex is hungry
Yum, yum,yum!

Three biscuits on a plate
three biscuits ona plate
Buddy  is hungry
Yum, yum,yum!

Twobiscuits on a plate
Twobiscuits ona plate
Dex is hungry
Yum, yum,yum!

One biscuit on a plate
One biscuit ona plate
Buddy ishungry
Yum, yum,yum!

Proszę dzieciaki liczcie po kolei teraz ciasteczka na talerzu   po angielsku  : one twothreefour [łan,tu,fri,for]
Następnie przeprowadźcie Dexa i Buddiego prze labirynt tak aby trafili do ciasteczek.
Pokolorujcie ciasteczka używając kredki koloru brown [brałn]
Zaśpiewajcie piosenkę jeszcze raz i wskazujcie na ciasteczka.

Havefun!
Bawcie się dobrze. Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 29.04.2020

Hello everyone !

Na początek poproszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał kura),a Was dzieciaki chciałabym poprosić  o powiedzenie słówka „chick” [ czik].

Otoczcie pętla jajko i doprowadźcie linie od kury do jajka czarną kredką. Pokolorujcie kurę, która wysiaduje jajka. Pamiętajcie o użyciu różnych kolorów kredek, aby kurka miała kolorowe pióra.

Posłuchajcie piosenki o kurce i jajku.
Proszę rodziców o włączenie ścieżki 19.

Tekst piosenki:

Chick, chick,chick, chick , chicken
Lay a little egg for me!

Chick, chick,chick, chick , chicken
I want one for me!

Have a goodtime!
Miłej pracy!
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 20.04.2020

Hello everyone!
Zaśpiewajmy na początek piosenkę „My favourite food”.

Proszę rodziców o włączenia ścieżki 13 oraz otworzenie karty pracy (zał table)

Drogie dzieciaki proszę  Was o wskazywanie na karcie pracy odpowiednich obrazków w momencie kiedy pojawiają się ich nazwy w piosence.

biscuits – ciasteczko
juice- sok
banana- banan
sandwich –kanapka

Teraz popatrzycie na cztery obrazki przedstawiające jedzenie. Proszę wskazujcie je po kolei i   mówcie ich nazwy po angielsku.

Życzę miłej zabawy
Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 22.04.2020

Dzisiaj czas na historyjkę. Usiądźcie wygodnie i  posłuchajcie historyjki „ Snack time” „Czas na przekąskę”.
Proszę rodziców o włączenie ścieżki 15 i otworzenie załącznika historyjka .zał historyjka

Mam nadzieję, że podobała Wam się historyjka. Czy już wiecie kto zjadł wszystkie ciasteczka ?

Tak, to był Dex i   piesek Buddy

Chciałabym abyście po wysłuchaniu historyjki zapamiętali słówko „hungry” [hangri] czyli głodny.

A teraz poproszę rodziców o otworzenie karty  pracy (zał ciasteczka). Połączcie linią okruszki zaczynające się od talerza, który trzyma mama, a znajdziecie bohaterów historyjki, którzy zjedli pyszne słodkości.

Życzę miłej zabawy
Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – środa 16.04.2020

Hellooeveryone !

Pamiętacie naszego sympatycznego smoka Dexa?
Rodziców proszę o otworzenie załącznika 1 a Was dzieciaki o pokolorowanie Dexa.

Dzisiaj usłyszymy piosenkę o pysznych ciasteczkach.  Rodziców proszę o włączenie piosenki : „I likebiscuits „https://www.youtube.com/watch?v=mgjwYlI0dvo

Popatrzcie teraz na kartę pracy. Rodziców proszę o otwarcie Załącznika  2.
Proszę wskazujcie na każdy obrazek i powtarzajcie jego nazwę , która mówi wam rodzic. Następnie połączcie pasujące ze sobą obrazki i je pokolorujcie. W trakcie pracy powtarzajcie nazwy produktów.

Have a nice work ! Życzę miłej pracy
Emilia Andrzejczak

dex załącznik nr 1
food załącznik nr 2


Zdalne nauczanie – poniedziałek 06.04.2020

Hello pupils!
Witajcie moi kochani!

Zbliżają się święta wielkanocne i z tej okazji mam dla Was dzisiaj specjalnie na tę okazję piosenkę. Powtarzajcie proszę  za króliczkiem.

Rodziców proszę o włączenie piosenki : „The Way the Bunny Hops”

https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=hb9tt7LiYrc&feature=emb_title

Mam nadzieję, że poskakaliście wesoło jak króliczek. Pośpiewajcie piosenkę kilka razy aby zapamiętać nowe słówka, które związane  są ze świętami wielkanocnymi załacznik 1. Wskazujcie proszę na obrazki i powtarzajcie po rodzicach ich nazwy.

W święta wielkanocne dzieci w Anglii uczestniczą w wesołej zabawie „Eastereggshunt”. Polega ona na tym, że rodzice chowają czekoladowe jajeczka w różnych miejscach w domu lub ogrodzie, a zadaniem dzieci jest pozbierać do koszyczka jak największej ilości słodkości.

Moi dzieciaki wykonajcie proszę zadnie na karcie pracy  załącznik 2

Proszę rodziców o przeczytanie liczb i kolorów aby dzieci mogły pokolorować obrazem według podanego kodu.

 Zdalne nauczanie – środa 8.04.2020

Hello!
Na początek poskaczmy z króliczkiem w rytm piosenki:„The Way the Bunny Hops”

Rodziców proszę o włączenie piosenki : https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=hb9tt7LiYrc&feature=emb_title

Pamiętacie nazwy symboli świąt wielkanocnych ?Powtórzcie je proszę wskazując odpowiednie obrazki. Załacznik 1

Proszę rodziców o przygotowanie dzieciom obrazków z ostatnich zajęć

Teraz moi mili otwórzcie kartę pracy a rodziców poproszę o przeczytanie polecenia na karcie pracy. Załącznik 3

Kolorując pisanki proszę mówcie po angielsku  odpowiedni kolor wraz z wyrażeniem EasterEgg /istereg/ np. blueEasteregg/ bluistereg/

Zdalne nauczanie – poniedziałek 30.03.2020

Hello children! Witajcie dzieciaki !

Każdy z Was na pewno lubi pyszne i soczyste owoce. Dzisiaj pośpiewamy sobie piosenkę o owocach z uśmiechniętymi buźkami .

Rodziców proszę o włączenie piosenki

„Happy fruits” https://www.youtube.com/watch?v=5tB9ZZBUcv4

Mam nadzieję, że dobrze bawiliście się przy rytmach piosenki

Zapamiętajcie proszę z piosenki nazwy trzech owoców

apple   – /apl/   jabłko
orange-  /oryndż/pomarańcza
pineapple-  /painapl/ ananas
Pobawcie się z rodzicami w grę.

Drodzy rodzice  narysujcie na trzech osobnych kartkach owoce: jabłko, pomarańczę i ananasa. Dzieciaki pokolorujcie owoce. A potem powiedzcie rodzicom jakie to kolory.

Teraz drodzy rodzice pokazujcie proszę  dzieciom na zmianę karty  i zadawajcie pytania :
What’sthis? /łotsdis/ Co to jest?

A wy dzieciaki mówcie rodzicom  jaki widzicie na obrazku owoc.

Have a nice day !
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 1.04.2020

Hi everyone! Witajcie moi kochani!

Na początek przypomnijmy sobie piosenkę o owocach „Happy fruits”

https://www.youtube.com/watch?v=5tB9ZZBUcv4

Dzisiaj mam dla was kartę pracy z naszymi owocami

Rodzice, odczytajcie proszę dzieciakom polecenia na karcie pracy załącznik 1

Życzę miłej zabawy
Take care !
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek  23.03.2020

Hello everyone! Witajcie!

Chciałabym abyście dzisiaj przypomnieli sobie piosenkę o naszych przemiłych kaczuszkach.
Rodziców proszę o włączenie wskazanej piosenki

PIOSENKA O KACZUSZKACH : „Five littleducks”https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo

  • Dzieci oglądają i słuchają piosenki „Five littleducks” i wykonują gesty animatorki na filmiku.

https://www.youtube.com/watch?v=x-KQvzuxtMc

  • Naśladujcie ruchy  pokazane na filmiku
  • Zapamiętujcie liczbę five [faif] (pięć)

Po zakończonej piosence policzcie proszę wraz z rodzicami  od 1 do 5 pokazując na paluszkach każdą liczbę  po kolei 1 /łan/   2 /tu/   3 /fri/   4 /for/   5/faiw/

A teraz pokolorujcie  rysunek przedstawiający 5 kaczuszek z mamą.  kaczuszki

Colour the ducksyellow  yellow /jeloł/ żółty  Pokoloruj kaczuszki na żółto
Colour the grassgreengreen /grin/ zielony Pokoloruj trawkę na zielono.
Colour the waterblueblue / blu/ niebieski Pokoloruj wodę na niebiesko

Thank you  Have a good time
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie  – środa 25.03.2020

Pamiętacie piosenkę o pogodzie? One, two, three go….

PIOSENKA O POGODZIE  What’s the weatherliketoday? song

https://www.youtube.com/watch?v=CwgH9mM3gqI

Śpiewajcie piosenkę tak jak na zajęciach i pokazujcie jak się zmienia pogoda

A teraz pokolorujcie  obrazek  załącznik 2 według podanych wskazówek i powtarzajcie po rodzicach słowa określające pogodę.

Thank you  Have a good time
Emilia Andrzejczak