Gr. 2

Zdalne nauczanie – poniedziałek 1.06.2020

Happy Children’s Day!  Kochani wszystkiego najlepszego z okazji Wasze Dzisiejszego Święta.

Dzisiaj zaśpiewamy piosenkę o kolorowej tęczy. Czy wiecie z jakich kolorów układa się tęcza? Posłuchajcie piosenki.  Proszę rodziców o włączenie linka :https://www.youtube.com/watch?v=SLZcWGQQsmg

Wysłuchajcie  piosenkę kilka razy, a następnie  wykonajcie zadania na karcie pracy. Proszę rodziców o otworzenie załącznika „tęcza”.

Pokolorujcie tęczę na kolory i w takiej kolejności w jakiej zostały przedstawione w piosence. Zacznijcie od paska tęczy, który znajduję się na samej górze.

Hava a goodtime!

Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 3.06.2020

Hello everyone!

Dzisiaj na początek zaśpiewamy piosnkę, w której będziecie mogli pokazać swoje uczucia. Proszę rodziców o włączenie następującego  linka do piosenki : https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

Was kochani poproszę o naśladowanie czynności przedstawionych w  piosence i i próbujcie przy tym ją śpiewać. Piosenka jest wesoła i rytmiczna, więc na pewno będzie Wam miło ją śpiewać . Powtarzajcie ją sobie codziennie, aby jak najwięcej słów z niej zapamiętać.

Zapamiętajcie z niej słówka: happy [hapi], angry [engri] , scared [skerd], sleepy[slipi]

Gdy już zaśpiewacie piosenkę  proszę rodziców o otworzenie karty pracy załącznik „miny” ,a Was abyście dorysowali odpowiednie miny do wskazanych słów. Dorysujcie także brakujące części twarzy.

Enjoy!
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 25.05.2020

Hello children! Witajcie!

Dzisiaj na początek posłuchajcie piosenki o czterech małych ptaszkach „ Four little birds”.
Proszę rodziców o włączenie ścieżki 27.

Test piosenki

Four little birds sitting in a tree
One red bird
Says ‘play with me!

Three  little birds sitting in a tree
One yellow bird
Says ‘play with me!

Two little birds sitting in a tree
One blue bird
Says ‘play with me!

One  little bird sitting in a tree
One green bird
Says ‘play with me!

No little birds sitting in a tree
Now all the little birds are playong with me
Yipee!

Proszę teraz rodziców o otworzenie karty pracy (załącznik ptaszki) . Drogie dzieci proszę wskazujcie po kolei ptaszki i liczcie je głośno po angielsku. Teraz poprawcie skrzydełka wszystkich ptaszków i zobaczcie jakich kolorów musicie użyć aby je pokolorować. Potrzebujecie czterech kredek. Wiecie jakich kolorów? red, yellow, blue , green – czerwony, żółty, niebieski, zielony. Proszę pokolorujcie ptaszki odpowiednimi kolorami.   Kiedy skończycie pracę proszę zaśpiewajcie piosenkę jeszcze raz i wskazujcie na kolorowe ptaszki.

Have a nice time!
Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 27.05.2020

Good morning children !

Na początku przypomnijcie sobie piosenkę z ostatnich zajęć „Four little birds” , liczcie przy śpiewaniu głośno do czterech.

Teraz poproszę rodziców o otworzenie karty pracy (załącznik policz). Proszę popatrzcie na obrazek. Odszukajcie i policzcie każde ze zwierzątek. Następnie pokolorujcie je według własnego pomysłu. Proszę abyście przy wyborze koloru kredki mówili jej kolor po angielsku. Kiedy skończycie kolorować połączcie zwierzątka z odpowiednią liczba, która wskazuje ich ilość.

Have fun!
Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 18.05.2020

Good morningchildren!

Let’s start! Dzisiaj posłuchamy historyjki o czterech śpiących zwierzątkach. Usiądźcie wygodnie, rodziców poproszę o otworzenie załącznika (bedtime) i posłuchajcie. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 26.

Mam nadzieję podobała Wam się historyjka.

Teraz  pokolorujcie zwierzątka na karcie pracy  zgodnie z ich kolorami z historyjki (łóżka). Następnie doprowadźcie zmęczonego kotka, smoka, ptaszka i pieska do ich łóżeczek.

Kiedy będziecie rysować linię łączącą zwierzątko z łóżeczkiem mówcie po angielsku :

Catistired [kat ystajed] – kot jest zmęczony. Dexistire [dexystajed]- dex jest zmęczony , birdistired[ berdystajed] ptaszek jest zmęczony, dog istired [ dog ystajed]- pies jest zmęczony.

Enjoy!
Bawcie się dobrze!
Pozdrawiam serdecznie

Zdalne nauczanie – poniedziałek 21.05.2020

Hello Everyone!

Witajcie kochani!

Na początku przypomnijmy sobie piosenkę o naszych zwierzątkach „AnimalNoises song”. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 24.

A teraz proszę wykonajcie zadania na karcie pracy. Proszę rodziców o otworzenie załącznika (sen).

Chciałabym abyście wskazywali zwierzątka , które są zmęczone i mówili wtedy słówko „tired” [tajed]. Pokolorujcie zwierzaki, które wskazaliście na kolor red- czerwony, a pozostałe na blue [ blu].

Po skończeniu pracy proszę narysujcie na kartce z bloku rysunkowego  śpiące zwierzątko np. a tired dog – zmęczonego psa albo a tiredcat  – zmęczonego kota.

Proszę rodziców jeżeli istnieje taka możliwość o przesłanie na mojego maila  wykonywanych przez dzieci prac.

Have a nice time!
Miłej pracy!
Pozdrawiam


Zdalne nauczanie – poniedziałek 11.05.2020

Hello children! Witajcie dzieciaki

Dzisiejsze zajęcia zaczniemy od piosenki o zwierzątkach i dowiecie się jaki dźwięki one wydają.
W piosence pojawią  się cztery zwierzątka:

a dog [e dog], a cat [e kat],a bird [e berd], a rabbit [e rabit]

Proszę rodziców o włączenie ścieżki 24

Tekst piosenki

It’s a dog! it’s a dog!
Woof! Woof! Woof!
It’s a dog!

It’s a cat!it’s a cat!
Miaow, miaow!
It’s a cat!

It’s a bird! It’s a bird!
Tweet, tweet,tweet!
It’s a bird!

It’s a rabbit!it’s a rabbit!
Munch, munch, munch
It’s a rabbit!

Woof,miaow,tweet munch!
Woof, miaow, tweet munch!
Proszę rodziców o otwarciekarty pracy (zał pies)

Moi drodzy popatrzcie na obrazek przedstawiający ukryte zwierzątka z piosenki. Odszukajcie je wszystkie i połączcie z obrazkami na dole strony. Podczas łączenia mówcie po angielsku ich nazwy.

Havefun! Bawcie się dobrze
Pozdrawiam
Emila Andrzejczak


zdalne nauczanie – środa 13.05.2020

Hello everyone!

Przypomnijmy sobie piosenkę o zwierzątkach „Animalnoises ”. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 24. Do dzisiejszej karty pracy będą Wam potrzebne kolorowe kredki.

Proszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał kot). Waszym zadaniem jest połączenia zwierzątek w pary. Pokolorujcie proszę zwierzątka według następujących wskazówek: a dog – brown {e dog brałn] pies –brązowy,acat- orange [e kat orindż] kot -pomarańczowy , a birdyellow [ e berdjeloł] ptaszek zółty, a rabbitblue [e rabitblu] króliczek – niebieski

Have a goodtime!
Miłej zabawy
Pozdrawiam
Emilia A.

Zdalne nauczanie – poniedziałek 4.05.2020

Hello children!

Dzisiaj na początek przypomnimy sobie piosenkę o ulubionym jedzeniu „ My favourite food”. Proszę rodziców o włączenia ścieżki nr 13  oraz otworzenie karty pracy załącznik „ dopasuj”

Kochane dzieciaki proszę popatrzcie na kartę pracy i wskazujcie przedstawione tak jedzenie oraz mówcie ich nazwy po angielsku :

sandwicch [sandłicz} kanapka
banana – [banana] banan
juice []dżus] sok
biscuit [ biskyt] ciastko

Następnie dopasujcie obrazki do tych,  które mama przygotowała na  talerzach.

Teraz proszę  pokolorujcie obrazki sandwich  on brown and green, banana on yellow, biscuits on orange and brown, juice on orange.

Have a nice time !
Życzę miłej zabawy !

Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 6.05.2020

Hello everyone!

Zacznijmy dzisiejsze zajęcia od zaśpiewania piosenki o czterech pysznych ciasteczkach. Pamiętacie ? Proszę rodziców o włączenie ścieżki 16.

Dzisiaj kończymy już nasze zajęcia które były poświęcone jedzeniu. Chciałabym abyście wykonując zadanie na karcie pracy zapamiętali nazwy produktów. Proszę rodziców  o otworzenie załącznika „Pary”.

Wskazujcie proszę na określone obrazki i mówcie przy tym I likesandwiczh [Aj lajksandłicz], I like banana [Aj lajk banana], I likejiuce [Aj lajkdżus] I likebiscuit[ Aj lajkbiskyt]

Następnie połączcie obrazki w pary i pokolorujcie obrazek.

Po wykonaniu tego zadania proszę rodziców o otworzenie karty pracy „Policz”. Policzcie proszę ile jest każdego z produktów i połączcie z odpowiednią liczba.

Have a goodtime!
Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 27.04.2020

Hello children!
Dzisiaj posłuchamy i zaśpiewamy piosenkę o czterech pysznych ciasteczkach” Fouryummybiscuits”
Proszę rodziców o  włączenie ścieżki 17 oraz otworzenie karty pracy (zał ciasteczka)

Test piosenki:
Fourbiscuits on a plate
Four biscuits ona plate
Dex is hungry
Yum, yum,yum!

Three biscuits on a plate
three biscuits ona plate
Buddy  is hungry
Yum, yum,yum!

Twobiscuits on a plate
Twobiscuits ona plate
Dex is hungry
Yum, yum,yum!

One biscuit on a plate
One biscuit ona plate
Buddy  ishungry
Yum, yum,yum!

Proszę dzieciaki liczcie po kolei teraz ciasteczka na talerzu   po angielsku  : one twothreefour [łan,tu,fri,for]
Następnie przeprowadźcie Dexa i Buddiego prze labirynt tak aby trafili do ciasteczek.
Pokolorujcie ciasteczka używając kredki koloru brown [brałn]
Zaśpiewajcie piosenkę jeszcze raz i wskazujcie na ciasteczka.

Weźcie czystą kartę z bloku i narysujcie swoje cztery  ulubione ciasteczka. Użyjcie kolorowych kredek. Gdy skończycie rysunek policzcie swoje ciasteczka po angielsku na głos.

Havefun!
Bawcie się dobrze. Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 29.04.2020

Hello everyone !
Na początek poproszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał kura),a Was dzieciaki chciałabym poprosić  o powiedzenie słówka „chick” [ czik].

Wskażcie teraz na obrazku na rysunki przedstawiające jedzenie i powiedzcie ich nazwy po angielsku : egg [eg], sandwich [sandłicz], bisvuits[biskyts], banana [ banana].

Otoczcie pętla jajko i doprowadźcie linie od kury do jajka czarną kredką. Pokolorujcie kurę, która wysiaduje jajka. Pamiętajcie o użyciu różnych kolorów kredek, aby kurka miała kolorowe pióra.

Posłuchajcie piosenki o kurce i jajku.
Proszę rodziców o włączenie ścieżki 19.

Tekst piosenki:

Chick, chick,chick, chick , chicken
Lay a little egg for me!
Chick, chick,chick, chick , chicken
I want one for me!
Have a goodtime!

Miłej pracy!
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 20.04.2020

Hello everyone!
Zaśpiewajmy na początek piosenkę „My favourite food”.
Proszę rodziców o włączenia ścieżki 13 oraz otworzenie karty pracy (zał table)

Drogie dzieciaki proszę  Was o wskazywanie na karcie pracy odpowiednich obrazków w momencie kiedy pojawiają się ich nazwy w piosence.

biscuits – ciasteczko
juice- sok
banana- banan
sandwich –kanapka

Gdy już zaśpiewacie  piosenkę proszę abyście przejechali wskazującym palcem  po przerywanych liniach wskazujących brzeg stołu. Powtarzajcie przy tym proszę po rodzicu: „ It’s a table” [yts e tejbl].

Teraz popatrzycie na cztery obrazki przedstawiające jedzenie. Proszę wskazujcie je po kolei i   mówcie ich nazwy po angielsku.

Życzę miłej zabawy
Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 22.04.2020

Dzisiaj czas na historyjkę. Usiądźcie wygodnie i  posłuchajcie historyjki „ Snack time” „Czas na przekąskę”.
Proszę rodziców o włączenie ścieżki 15 i otworzenie załącznika historyjka .zał historyjka

Mam nadzieję, że podobała Wam się historyjka. Czy już wiecie kto zjadł wszystkie ciasteczka ?

Tak, to był Dex i   piesek Buddy

Powtórzcie proszę po rodzicach „ Dex was hungry” [Dex łos hangri] –Dex był głodny .

Chciałabym abyście po wysłuchaniu historyjki zapamiętali słówko „hungry” [hangri] czyli głodny.

A teraz poproszę rodziców o otworzenie karty  pracy (zał biscuit). Połączcie linią okruszki zaczynające się od talerza, który trzyma mama, a znajdziecie bohaterów historyjki, którzy zjedli pyszne słodkości.

Życzę miłej zabawy
Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – środa 16.04.2020

Hello everyone !
Pamiętacie naszego sympatycznego smoka Dexa?

Rodziców proszę o otworzenie załącznika 1 a Was dzieciaki o pokolorowanie Dexa. Proszę użyjcie  użyjcie tylko kolorów green red blue, orage, yellow . Którego koloru jest najwięcej? Mam nadzieję, że pamiętaliście, że nasz Dex był zielony.

Dzisiaj usłyszymy piosenkę o  pysznych ciasteczkach.  Rodziców proszę o włączenie piosenki : „I likebiscuits „ https://www.youtube.com/watch?v=mgjwYlI0dvo

Popatrzcie teraz na kartę pracy. Rodziców proszę o otwarcie Załącznika  2.

Proszę wskazujcie na każdy obrazek i powtarzajcie jego nazwę , którą mówi wam rodzic. Następnie połączcie pasujące ze sobą obrazki i je pokolorujcie. W trakcie pracy powtarzajcie nazwy produktów.

Have a nice work ! Życzę miłej pracy
Emilia Andrzejczak

dex załączni nr 1
food załącznik nr 2


Zdalne nauczanie – poniedziałek 06.04.2020          

Hello pupils!
Witajcie moi kochani!

Zbliżają się święta wielkanocne i z tej okazji mam dla Was dzisiaj specjalnie na tę okazję piosenkę. Powtarzajcie proszę  za króliczkiem.

Rodziców proszę o włączenie piosenki : „The Way the Bunny Hops” https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=hb9tt7LiYrc&feature=emb_title

Mam nadzieję, że poskakaliście wesoło jak króliczek. Pośpiewajcie piosenkę kilka razy aby zapamiętać nowe słówka, które związane  są ze świętami wielkanocnymi:załącznik 1 . Wskazujcie proszę na obrazki i powtarzajcie po rodzicach ich nazwy.

W święta wielkanocne dzieci w Anglii uczestniczą w wesołej zabawie „Eastereggshunt”. Polega ona na tym, że rodzice chowają czekoladowe jajeczka w różnych miejscach w domu lub ogrodzie, a zadaniem dzieci jest pozbierać do koszyczka jak najwięcej słodkości. Wszyscy przy tym  świetnie się bawią.

A teraz otwórzcie kartę pracy i pozbierajcie w labiryncie wszystkie pisanki a  następnie pokolorujcie je według podanego kodu załącznik 2

HAPPY EASTER!

Zdalne nauczanie – środa 8.04.2020

Hello!
Na początek poskaczmy z króliczkiem w rytm piosenki,

Rodziców proszę o włączenie piosenki : „The Way the Bunny Hops”
https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=hb9tt7LiYrc&feature=emb_title

Pamiętacie nazwy symboli świąt wielkanocnych ?Powtórzcie je proszę wskazując odpowiednie obrazki. załącznik 1
Proszę rodziców o przygotowanie dzieciom obrazków z ostatnich zajęć

Teraz moi mili otwórzcie kartę pracy a rodziców poproszę o przeczytani polecenia na karcie pracy. załącznik 3 Kolorując pisanki proszę mówcie po angielsku  odpowiedni kolorów wraz z wyrażeniem EasterEgg /istereg/ np. blueEasteregg/ bluistereg/

Zdalne nauczanie – poniedziałek 30.03.2020

Good morningeveryone!Witajcie kochani !
Czy lubicie jeść kolorowe i pyszne owoce?

Mam nadzieję, że tak ! Dzisiaj poznaciepiosenkę o skocznych i wesołych owocach.
Rodziców proszę o włączenie piosenki

„Happy fruits” https://www.youtube.com/watch?v=5tB9ZZBUcv4
Mam nadzieję, że poruszaliście się w rytm muzyki.

Posłuchajcie  tej piosenki kilka razy abyście mogli zapamiętać nazwy następujących owoców.

apple    /apl/   jabłko
orange/oryndż/pomarańcza
pineapple   /painapl/  ananas
coconut      /kokonat/ kokos
watermelon/łotermelon/ arbuz

Przygotujcie proszę 5  karteczek i na każdej z nich narysujcie jeden z owoców. Ładnie je pokolorujcie, a potem pokażcie rysunki rodzicom i powiedzcie po angielsku ich nazwy.

Take care !
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 1.04.2020

Hello everyone! Witajcie
Dzisiaj na  początek przypomnijmy sobie piosenkę o owocach „Happy fruits”
https://www.youtube.com/watch?v=5tB9ZZBUcv4

Przygotujcie sobie wykonane przez was karteczki obrazkowe z owocami, rozłóżcie je na stole i  w trakcie piosenki proszę pokazujcie te owoce. Najwięcej razy na pewno wskażecie trzy owoce. Czy już  wiecie jakie?

A teraz mam dla was kartę pracy z naszymi owocami zał 1

Rodzice, odczytajcie proszę dzieciakom polecenia na karcie pracy.

Życzę miłej zabawy!
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie -poniedziałek  23.03.2020

Hello everyone! Witajcie

Pamiętacie piosenkę o pogodzie ? Let’s start….
What’s the weatherliketoday? song
https://www.youtube.com/watch?v=CwgH9mM3gqI

Pokazujcie pogodę gestami tak jak podczas zajęć w przedszkolu

Następnie kolorujcie obrazek załącznik pogoda według podanych wskazówek i powtarzają po rodzicach słowa określające pogodę.

Thank you  Have a good time
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – środa 25.03.2020

Welcome! Ile było kaczuszek w piosence? Pamiętacie? Zaśpiewajcie ją wesoło

PIOSENKA O KACZUSZKACH : „Five littleducks”https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo

  • Dzieci oglądają i słuchają piosenki „Five littleducks”.

https://www.youtube.com/watch?v=x-KQvzuxtMc

  • Naśladujcie ruchy  pokazane na filmiku
  • Zapamiętajcie liczbę five [faif] (pięć)
  • A teraz proszę policzcie 1 do 10 pokazując na paluszkach każdą liczbę  po kolei

1 /łan/   2 /tu/   3 /fri/   4 /for/   5/faiw/ 6 /siks/ 7 /sewen/ 8 eit/ 9 /nain/ 10 /ten/

Wskazujcie na obrazkach  odpowiednia liczbę kaczuszek na każdym z obrazków i zakreślajcie  odpowiednią liczbę, którą przeczyta wam  rodzic. liczymy kaczuszki

Ćwiczcie liczenie od 1 do 10

ThankyouHave a goodtime

Emilia Andrzejczak