Gr. 4

Zdalne nauczanie – poniedziałek 1.06.2020

Happy Children’s Day!  Kochani wszystkiego najlepszego z okazji Wasze Dzisiejszego Święta.

Zagrajcie dzisiaj w grę. Proszę rodziców o włączenie poniższego linku. https://wordwall.net/pl/resource/1725622/farm-zoo

Pogrupujcie zwierzęta do odpowiednich kategorii. Zapamiętajcie nazwy czterech z każdej z nich.
Na zakończenie posłuchajcie piosenki o zwierzątkach mieszkających na farmie.
Proszę rodziców o włączenie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM

Zdalne nauczanie – środa 3.06.2020

Hello everyone!

Na pewno każde z Was pamięta już nazwy zwierzątek mieszkających na farmie. Dla utrwalenia ich nazw proszę zagrajcie w grę. Waszym zadaniem będzie jak najszybsze odnalezienie wszystkich zwierzątek z gospodarstwa. Zaznaczając zwierzątka proszę mówcie głośno ich nazwy. Proszę rodziców o włączenie gry: https://wordwall.net/pl/resource/1658914/angielski/farm-animals

Następna gra polega na kręceniu ruletką. Proszę w czasie trwania zabawy nazywajcie zwierzątka które wypadną. Proszę rodziców o włączenie gry: https://wordwall.net/pl/resource/1665921/angielski/farm-animals

Kolejna gra polega na otwieraniu losowych kart ze zwierzątkami mieszkającymi na farmie. Proszę odkrywajcie karty i mówcie głośno ich nazwy po angielsku. Rodziców proszę o włączenie gry : https://wordwall.net/pl/resource/2356946/angielski/farm-animals

Havefun !

Bawcie się dobrze!
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 25.05.2020

Hello children!

Zacznijmy dzisiaj od przypomnienia sobie piosenki „On the farm” Proszę rodziców o włączenie ścieżki 16.

A teraz wykonajcie zadanie  na karcie pracy. Proszę  aby rodzice otworzyli załącznik labirynt. Proszę Was dzieciaki przeprowadźcie kurczaczka przez labirynt do kurczaczka w skorupce nazywając po angielsku napotkane po drodze zwierzęta. Następnie pokolorujcie zwierzątka według własnego pomysłu nazywając kolory wybranych kredek po angielsku.

Greetings and hugs !
Ściskam  serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – czwartek 29.05.2020

Good morningkids!

Dzisiaj użyjemy do pracy kilku kolorowych kredek. Proszę przygotujcie następujące kolory : red [red], blueblu], green [grin], yellow [jeloł]. Proszę rodziców o otworzenie karty pracy (załącznik kolor). Spójrzcie na obrazek, który przedstawia zwierzątka mieszkające na farmie. Proszę  pokolorujcie go według następujących wskazówek: hen- red, green, yellow (kura), chicken – yellow, (kurczak) , duck – brown, green, yellow (kaczka). Następnie połączcie proszę zwierzęta w pary, a potem pokolorujcie resztę obrazka według swojego pomysłu.

Have a nice time !
Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 18.05.2020

Good morningchildren!

Dzisiaj czas na historyjkę.Usiądźcie wygodnie, rodziców poproszę o otworzenie załącznika (story) i posłuchajcie. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 18.

Mam nadzieję, że podobała Wam się historyjka.

Teraz proszę aby rodzice otworzyli kartę pracy (zał. jajka), a Was proszę o pokolorowanie piskląt i ich skorupek oraz policzenie ich głośno po angielsku.  Następnie zakreślcie odpowiednią liczbą.

Havefun!
Pozdrawiam serdecznie

Zdalne nauczanie – czwartek 21.05.2020

Hello everyone! Witajcie!

Zacznijmy dzisiaj od zaśpiewania piosnki „On the farm” Proszę rodziców o włączenie ścieżki 16.

A teraz wykonajcie zadania na karcie pracy. Proszę  aby rodzice otworzyli załącznik „pisklęta

Wskażcie proszę na kurczaki i mówicie nazwę „ chick” [czik] oraz na skorupki „eggshell” [egszel]  Poprawcie ołówkiem liczby od jednego do sześciu i głośno przy tym liczcie po angielsku. Następnie policzcie ile jest kurczaków a ile skorupek i zakreślcie odpowiednią liczbę.

Proszę rodziców jeżeli istnieje taka możliwość o przesłanie na mojego maila  wykonywanych przez dzieci prac.


Zdalne nauczanie – poniedziałek 11.05.2020

Hello children! Witajcie dzieciaki

Dzisiejsze zajęcia zaczniemy od piosenki o zwierzątkach, które mieszkają na farmie „ On the farm”.A w piosence pojawią się następujące zwierzęta:

a chicken [e cziken] kurczak, a cow [e kał] krowa , a sheep [e sziip] owca, a goat [ e gołt] kozioł,aduck [e dak] kaczka
Proszę rodziców o włączenie ścieżki 16

Tekst piosenki :

On the farm, on the farm
There’s a chicken
Cluck, cluck, cluck x2
There’sa chicken

On the farm, on the farm
There’s a cow
Moo, moo, moo x2
There’s a cow

On the farm, on the farm
There’s a sheep
Baa,baa,baa x2
There’s a sheep

On the farm , on the farm
There’s a goat
Meeh,meeh,meeh x2

On the farm. On the farm
There’s a duck
Quack. Quack, quak x2
There’s a duck

Proszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał farm )

Popatrzcie kochani na zwierzęta po lewej stronie karty pracy , wskazujcie je po kolei i mówcie ich nazwy po angielsku.

Następnie dopasujcie proszę miejsca zamieszkania do odpowiednich zwierząt. Po wykonaniu tego zadania proszę poprawcie po śladzie liczby wskazane po prawej stronie karty , a potem policzcie zwierzęta i dopasujcie do połączcie z odpowiednią  liczbą.

Have a goodtime!
Bawcie się dobrze
Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie -czwartek 14.05.2020

Hello everyone!

Przypomnijmy sobie piosenkę o zwierzątkach na farmie „On the farm” ”. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 16.

Do dzisiejszej karty pracy będą Wam potrzebne kolorowe kredki.

Proszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał kura). Waszym zadaniem jest poprawienie po śladzie każdego zwierzątka . Pokolorujcie proszę zwierzątka według następujących wskazówek: a chicken  – brown and red  [e czikenbrałn end red ] ,

a cowblack and white  [ e kał blak end łajt] krowa – czarno-biała,
a sheep- grey  [e sziip- grej] owca – szara,
a chick-yellow [e czik- jeloł] kurczaczek żółty,
a goat – grey [e gołt-grej] kozioł szary,
a duck- green, brown [ e dak- grin end brałn] kaczka zielona i brązowa.

Have a goodtime!
Miłej zabawy
Pozdrawiam
Emilia A.


Zdalne nauczanie – poniedziałek 04.05.2020

Hello everyone!

Dzisiejsze zajęcia rozpoczniemy od przypomnienia sobie piosenki „Yummy In my tummy”. Proszę rodziców o włączenie ścieżki 2.

Chciałabym abyście z piosenki pamiętali nazwy produktów, które się w niej pojawiają.
A teraz popatrzcie na kartę pracy. Proszę rodziców o otworzenie  załącznika „ tort”.
Posłuchajcie piosenki : Proszę rodziców o włącznie ścieżki 8

Słowa piosenki

Pat a cake pat a cake, baker man
Bake me a cake as big as you can
Mix it and mix it and markit with „b”
Put it in the oven for baby and me

W piosence pojawiły się dwa słówka „big” duży, „small” mały
Proszę policzcie na karcie pracy małe i duże ciasta i zakreślcie odpowiednie liczby.

Zdalne nauczanie – czwartek 07.05.2020

Dzisiaj powtórzymy sobie nazwy poznanych  produktów i na początek zaśpiewajcie piosenkę „Hot and cold” . Proszę rodziców o włączenie ścieżki 5.

Teraz poproszę rodziców o otworzenie karty pracy – policz.

Dzieciaki proszę abyście policzyli na karcie pracy produkty i połączyli je z odpowiednią liczba. Odszukując produkty na rysunku liczcie głośno po angielsku.

Have a nice time !
Bawcie się dobrze
Pozdrawiam Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 27.04.2020

Hello everyone!

Na początek poproszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał wykreślanka) i przeczytania polecania do zadania.
Teraz posłuchajcie piosenki „Hot and cold”. Proszę aby rodzice włączyli ścieżkę 5

Test piosenki:

Can I havesome hot soup, hot soup, hot soup?
Can I have some hot soup. It’s cold today?
Can I have cold ice cream, ice cream, ice cream?
Can I have cold Ice cream , it’s hot today?

Narysuj teraz dwa przykłady jedzenia, które spożywamy zimne  i dwa przykłady jedzenia, które jemy na gorąco. Pokoloruj je odpowiednio : na niebiesko zimne, a na czerwono gorące.  Po narysowaniu wskazuj odpowiednie obrazki i mów po angielsku : it’s hot [yts hot]    albo it’scold [ytskold]

Have a nice time!
Miłej zabawy ¡
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – czwartek 30.04.2020

Hello children!
Dzisiaj chciałabym abyście pomyśleli o posiłkach, które są dla nas zdrowe, a które nie.

Proszę rodziców o otworzenie karty pracy (zał zdrowe jedzenie), a was moi drodzy o wskazywanie obrazków i mówienie ich nazw po angielsku.:

Icecream ( ajskrim)  lody
Soup (sup) zupa
Patatoes (potejtołs) ziemniaki
Sweets (słits) cukierki
Meat (mit) mięso
Water (łoter) woda
Fruits(fruts) owoce
Salad(salat) sałatka
Vegetables (wedżetebls) warzywa

Wskazujcie na poszczególne obrazki i powiedzcie  healthy (helfi), kiedy dany posiłek jest zdrowy i wyrażenie  not healthy (not helfi) gdy zdecydujesz, że danie jest niezdrowe.

Doprowadź linie od obrazków  do odpowiednich misek. Ta z zielonym znakiem to posiłki zdrowe, a w misce z czerwonym krzyżykiem powinny znaleźć się niezdrowe posiłki.

Havefun!
Bawcie się dobrze
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek 20.04.2020

Hello everyone!
Dzisiaj  na początek zaśpiewamy sobie piosenkę „Yummy in my tummy”  [jami in maj tami]

Rodziców poproszę o włączenie ścieżki 2 (załącznik ścieżka 2) oraz otworzenie załącznika (zał labirynt)

Podczas słuchania piosenki proszę wskazujcie wymienione w piosence produkty.

Teraz proszę poprowadźcie linię od  dzieci : Meg, Charlie i naszego smoka Dexa po labiryncie aby dowiedzieć się jakie jest ich ulubione danie.

Następnie w okienku pod naszym smokiem narysuj siebie, a w drugim wolnym okienku swoje ulubione jedzenie.

Życzę miłej zabawy
Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – czwartek 23.04.2020

Hello children!
Dzisiaj czas na historyjkę. Usiądźcie wygodnie i  posłuchajcie historyjki „ I’mhungry” „Jestem głodny”.

Proszę rodziców o włączenie ścieżki 4 i otworzenie załącznika historyjka .załącznik hist

Mam nadzieję, że podobała Wam się historyjka.

Chciałabym abyście po wysłuchaniu historyjki zapamiętali wyrażenia :Be careful! [ bikerful] uważaj! It’s hot [yts hot] to jest gorące oraz wyrażenie It’scold [ytskold] to jest zimne.

A teraz poproszę rodziców o otworzenie karty  pracy (zał hot orcold) zał hot or cold

Wskażcie proszę na jedzenia jakie pojawiło się w historyjce i powiedzcie ich nazwy w języku angielskim.

Have a  nice time!
Bawcie się dobrze
Pozdrawiam
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – czwartek   16.04.2020

Hello everyone !
Pamiętacie naszego smoka Dexa?

Rodziców proszę o otworzenie załącznika 1 a Was dzieciaki o pokolorowanie Dexa i połączenie wskazanych części ciała. załącznik 1 dex

Dzisiaj usłyszymy piosenkę o pieczeniu  pysznych ciasteczkach.  Rodziców proszę o włączenie piosenki: „I likebiscuits „https://www.youtube.com/watch?v=mgjwYlI0dvo

Popatrzcie teraz na kartę pracy. Rodziców proszę o otwarcie  załącznik 2 food

Spójrzcie na potrawy przedstawione na karcie pracy. Wskazujcie je  po kolei  i powtarzajcie za rodzicami ich nazwy po angielsku.

Następnie połączcie przerywane linie aby powstały naczynia w których znajdują się  potrawy. Proszę abyście mówili przy każdej potrawie jej angielską nazwę.
Po wykonaniu tego zadania proszę poprawcie na kolorowo strzałki łączące słówko z rysunkiem potrawy oraz pokolorujcie obrazki i nazywajcie je po angielsku

Ostatnim zadaniem będzie dorysowanie buziek uśmiechniętych przy potrawach które lubicie  oraz  smutnych przy potrawach, które Wam nie smakują.

Have a nice work!
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek  6.04.2020

Hello pupils!
Witajcie moi kochani!

Zbliżają się święta wielkanocne i z tej okazji mam dla Was dzisiaj specjalnie na tę okazję piosenkę. Powtarzajcie proszę  za króliczkiem.

Rodziców proszę o włączenie piosenki : „The Way the Bunny Hops”
https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=hb9tt7LiYrc&feature=emb_title

Mam nadzieję, że poskakaliście wesoło jak króliczek. Pośpiewajcie piosenkę kilka razy aby zapamiętać nowe słówka, które związane  są ze świętami wielkanocnymi: załącznik 1. Wskazujcie proszę na obrazki i powtarzajcie za rodzicami  ich nazwy.

W święta wielkanocne dzieci w Anglii uczestniczą w wesołej zabawie „Eastereggshunt”. Polega ona na tym, że rodzice chowają czekoladowe jajeczka w różnych miejscach w domu lub ogrodzie, a zadaniem dzieci jest pozbierać do koszyczka jak najwięcej słodkości. Wszyscy przy tym  świetnie się bawią.

Teraz otwórzcie kartę pracy i pozbierajcie w labiryncie wszystkie pisanki, a  następnie pokolorujcie je według podanego kodu załącznik 2

Have a nice work!
Pani Emilka

Zdalne nauczanie – czwartek 8.04.2020

Hello everyone!
Na początek poskaczmy z króliczkiem w rytm piosenki,

Rodziców proszę o włączenie piosenki : „The Way the Bunny Hops”
https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=hb9tt7LiYrc&feature=emb_title

Pamiętacie nazwy symboli świąt wielkanocnych ?Powtórzcie je proszę wskazując odpowiednie obrazki.załącznik 1

Proszę rodziców o przygotowanie dzieciom obrazków z ostatnich zajęć

Teraz moi mili otwórzcie kartę pracy, a rodziców poproszę o przeczytanie polecenia na karcie pracy. załącznik 3 Kolorując pisanki proszę mówcie po angielsku  odpowiedni kolorów wraz z wyrażeniem EasterEgg /istereg/ np. blueEasteregg/ bluistereg/

Zdalne nauczanie – poniedziałek 30.03

Fruitsaredelicious ! Czy lubicie smaczne i soczyste owoce? Super!
Dzisiaj zaśpiewamy piosenkę o wesołych owocach.
Proszę rodziców o włączenie piosenki  „Happy fruits”
https://www.youtube.com/watch?v=5tB9ZZBUcv4

Podobała wam się piosenka? Poruszaliście się w rytm muzyki?
Posłuchajcie tej piosenki kilka razy abyście mogli zapamiętać nazwy następujących owoców:

apple         /apl/   jabłko
orange       /oryndż/  pomarańcza
pineapple   /painapl/  ananas
coconut        /kokonat/ kokos
watermelon   /łotermelon/ arbuz
mango         /mango/   mango
banana      /banana/  banan

Teraz narysujcie na kartce A4 te wszystkie owoce i ładnie je pokolorujcie. Pamiętajcie, aby były duże i wyraźne.

Havefun! Bawcie się dobrze!
Emilia Andrzejczak

 Zdalne nauczanie – czwartek 2.04.2020

Good morningchildren!  Dzień dobry dzieciaki!

Pamiętacie piosenkę o owocach?
Mam nadzieję, że  świetnie się przy niej ostatnio bawiliście.
Macie kartkę z narysowanymi owocami? Zaśpiewajcie ją głośno wskazując na  owoce na waszych obrazkach.

Let’ssing! Zaśpiewajmy!
„Happy fruits”
https://www.youtube.com/watch?v=5tB9ZZBUcv4

A teraz mam dla was kartę pracy z owocami. Pokolorujcie je, przy każdym z nich mówcie głośno jego nazwę po angielsku , następne  wytnijcie owoce i przyklejcie w misce. Stworzycie w ten sposób  pyszną owocową sałatką. karta pracy owoce

Mmmm… It’sdelicious! Pyszne!

Pozdrawiam serdecznie
Emilia Andrzejczak


Zdalne nauczanie – poniedziałek  23.03.2020

Helo everyone! Witajcie !

Pamiętacie nasza wesołąpiosenke o pogodzie?
Zaśpiewajcie ją głośno
Rodziców proszę o włączenie What’s the weatherliketoday ? song
https://www.youtube.com/watch?v=CwgH9mM3gqI

Śpiewajcie  piosenkę i pokazujcie pogodę gestami tak jak podczas zajęć  w przedszkolu

A teraz pokolorujcie  obrazek zał 2 według podanych wskazówek i powtarzajcie  słowa powiedziane przez rodziców określające pogodę.

Thank you Have a good time
Emilia Andrzejczak

Zdalne nauczanie – czwartek   26.03.2020

Hello children!

Dzisiaj przypomnimy sobie piosenkę o chłopcu , który bardzo się spieszył i zapominał włożyć odpowiednich ubrań. Pamiętacie jak mama się o niego martwiła ?

Rodziców proszę o włącznie piosenki „Put on yourshoes”

https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

Dzieci oglądajcie piosenkęi wskazujcie  części garderoby, które zakłada chłopiec

Następnie wykonajcie  zadanie  zał 5

Thank you  Have a good time
Emilia Andrzejczak