Witajcie! Od dzisiaj spotykamy się wirtualnie.
Temat: Pomieszczenia i ich wyposażenie
Witamy się naszą powitanką- dzieci śpiewają z pokazywaniem
Wszyscy są, witam Was zaczynamy już czas, jestem ja, jesteś ty raz, dwa, trzy.
- Rozwiązanie zagadki
Czy ci dobrze, czy ci źle, zawsze tutaj schronisz się
Ma on okna, komin, ściany jest przez ludzi zamieszkany (Dom)
- Zwiedzanie pomieszczeń w domu
Idziemy korytarzem , skręcamy w prawo- zwiedzamy pomieszczenie , co to za pomieszczenie? Opisywanie tego pomieszczenia, wymienianie elementów wyposażenia np. kuchni. Stosowanie określeń: na, pod, obok, wysoko, nisko. Liczenie wszystkich elementów wyposażenia kuchni, (liczenie na palcach). Podawanie liczby wszystkich elementów (lodówka, kuchenka, zlewozmywak, 3 szafki, razem 6). Opisywanie kolejnych pomieszczeń i przeliczanie elementów wyposażenia.
- Mój dom– rysowanie kredkami lub malowanie farbami
Dziecko rysuje lub maluje swój dom- uwzględnienie kolorystyki budynku, okien, drzwi.
- Usprawnianie mięśni narządów artykulacyjnych
Dziecko naśladuje odgłosy, jakie wydają urządzenia elektryczne podczas pracy, np. odkurzacz wrm, wrm, żelazko psssy, psssy, itp.
Uzupełniajcie w książkach, które wzięliście do domu. Uzupełniona książka zostaje w domu.
Do jutra! Pozdrawiam!
Na jutro przygotujcie swoje misie – DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA!
Małgorzata Koza
Comments are closed.