Czwartek – 25.11.2021r.

Zdalne nauczanie – czwartek 25.11.2021

Temat: Dzień Pluszowego Misia.

Witajcie kochani! Jak się macie? Mam nadzieję, że wszystko u Was w porządku. Zatem zapraszam na dzisiejsze zabawy.

  1. Czy wiecie, kto ma dzisiaj swoje święto? Podpowiedzią będzie rozwiązanie zagadki:

Często łapiesz go za ucho,
lub przytulasz go do siebie.
Miękkie futro, szklane oczy
on jest Twoim przyjacielem. (Miś)

Brawo na pewno wszyscy poprawnie rozwiązali zagadkę. Dzisiaj tj. 25 listopada swoje święto mają Pluszowe Misie. Zapraszam Was do obejrzenia filmiku na temat historii powstania misia. – https://www.youtube.com/watch?v=pD-L_C0_ay8

  1. A teraz zapraszam do wspólnej zabawy.

– Dzieci chodzą ze swoim misiem w dowolnym kierunku. Na hasło Mały Miś – przykucają, a na słowa Duży niedźwiedź – wyciągają ręce do góry.

– Zabawa ruchowa z pokazywaniem (śpiewamy na melodię mam chusteczkę)
Jedna łapka, druga łapka (podnoszą prawą, potem lewą rękę)
ja jestem niedźwiadek. (pokazują na siebie)
Trzecia łapka, czwarta łapka (Pokazują prawa, lewą nogę)
a to jest mój zadek. (klepią się po pupie)
Lubię miodek, kocham miodek (masują brzuszek prawą, lewą ręką)
Wybieram go pszczółkom (pokazują wybieranie miodu)
Jedną łapką, drugą łapką (Podnoszą prawą, lewą rękę)
Albo piję rurką.(naśladują picie rurką)

Mam nadzieję, że się dobrze bawiliście?

  1. A teraz zapraszam do wykonania kart pracy.

Karty pracy, cz. 2, s. 10.

  • Pokoloruj koła pod misiami zgodnie z podanymi instrukcjami, według wzoru.
  • Narysuj w ramce takiego misia, który będzie miał wybrane przez ciebie cechy.

Karty pracy, cz. 2, s. 11.

  • Połącz misie z chłopcem i z dziewczynką.
  • Oto misie Poli. Przeczytaj ich imiona. Otocz pętlą misia, którego imię zaczyna się głoską t.
  1. Zabawa z cyfrą.

Wyprawka, karta z cyfrą do ozdabiania.

  • Pokoloruj cyfrę 0.
  • Ozdób według własnego pomysłu cyfrę 0.

Jeżeli macie jeszcze chęci to możecie namalować swojego ukochanego Misia – dowolną techniką plastyczną.

 

Miłej zabawy!

Pozdrawiam

Wioletta Królak

 

 

 

Comments are closed.