Termin realizacji: 17.01.2021- 21.01.2022r.
Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne:
- kształtowanie umiejętności nazywania członków rodziny
- kształtowanie więzi emocjonalnej z własna rodziną.
- rola dziadków w rodzinie wielopokoleniowej
- rozwijanie prawidłowych postaw wobec najstarszych członów rodziny.
- rozwijanie słuchu fonematycznego, rozpoznawanie i nazywanie litery Y.
- doskonalenie umiejętności analizy i syntezy słuchowej i wzrokowej, zachęcanie do czytania sylabami w oparciu o poznane litery.
- rozwijanie umiejętności liczenia, poznawanie zapisu cyfrowego liczby 9,
- doskonalenie umiejętności łączenia śpiewu z elementami ruchu,
- zapoznanie z tradycyjnymi grami i zabawami.
- przygotowanie upominków dla babci i dziadka,
- wzmacnianie więzi emocjonalnej z babcią i dziadkiem
- rozwijanie sprawności fizycznej.
„Babcia i Dziadek” (sł. i muz. Jolanta Kucharczyk).
Kto się zna na komputerze? Babcia i dziadek!
Świetnie jeździ na rowerze? Babcia i dziadek!
Kto wciąż ze mną pizzę piecze? Babcia i dziadek!
I kto wszystko wie o świecie? Babcia i dziadek!
Ref.: Z kim najchętniej spędzam czas,
bo na wszystkim świetnie się zna?
Kto zabierze mnie do kina, na basenie uczy pływać?
Zawsze chętnie mnie wysłucha.
Szepnie: „Kocham cię” do ucha.
I przygarnie mocno tak, że piękny staje się świat.
2. Kto z przedszkola mnie odbierze? Babcia i dziadek!
I na spacer mnie zabierze? Babcia i dziadek!
Kto przytuli i pocieszy? Babcia i dziadek!
Przyjacielem jest najlepszym? Babcia i dziadek!
Ref.: Z kim najchętniej spędzam czas.
Comments are closed.